۶ رازی که در مورد نمای فایبرسمنت نمی دانید!

۶ رازی که در مورد نمای فایبرسمنت نمی دانید! فایبر سمنت به عنوان جایگزینی برای مصالحی است که بیشتر از چند دهه در بازار موجود هستند، با این حال در مورد محصولات فایبر سمنت یکسری رمز و راز وجود دارد که نیاز دارید در مورد آن ها آگاه شوید. چیزی که دیگر به عنوان یک راز نیست: فایبر سمنت باعث بهبود ظاهر نمای هر خانه ای می شود. اما چیزی که باید بدانید این است که علاوه بر پایداری این ماده که به عنوان مزیت آن به حساب می آید یکسری مزایای دیگر دارد که فراتر از ظاهر و سبک آن است.

۱- آیا نصب فایبرسمنت کار سختی است؟

این راز واقعیت ندارد، مخصوصا از زمانی که طراحی فایبر سمنت پیشرفت کرده است. فایبر سمنت از نماهای خارجی خانه در برابر شرایط آب و هوایی محافظت می کند و همچنین پایداری و ماندگاری بالایی دارد. بنابراین شاید دانستن این موضوع که پنل های فایبر سمنت نسبتا سبک و قابل کنترل است، تعجب آور باشد بنابراین نصب پنل های فایبر سمنت  کار راحتی است.

۲- آیا مواد فایبر سمنت آب را جذب می کنند؟

فایبر سمنت از ترکیبی از مواد فیبری و ترکیبی از سیمان سخت تشکیل شده که قدرت بالایی را ارائه می دهد و از نماهای خارجی محافظت می کنند. اما پنل ها همچنین ویژگی دیگری را ارائه می دهند که آن هم مقاومت در برابر رطوبت است، بنابراین این راز دیگر فایبر سمنت می باشد.

۳ آیا فایبر سمنت از آزبست ساخته شده است؟

هنگامی که فایبر سمنت برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ ساخته شد، از آزبست برای قسمت فیبری کامپوزیت استفاده می شد. این فیبر با سیمان ترکیب شد و یک محصول با ماندگاری و دوام بالا ساخته شد. فایبر سمنت یک جایگزین عالی برای آجر یا سنگ می باشد و پنل ها در طول زمان شهرت فراوانی مخصوصا در اروپا و استرالیا به دست آوردند. زمانی که آزبست در یکسری از کشورها ممنوع شد، تکامل فایبر سمنت به صورت مستقیم تغییر پیدا کرد. در اکثر پنل ها فیبرهای سلولزی جای آزبست ها را گرفتند. اکنون این نما به عنوان نمایی معروف برای طراحی خانه و تجاری به شمار می رود.

۴- آیا از فایبر سمنت برای نماهای خارجی استفاده می شود؟

صاحب خانه ها ظاهر فایبر سمنت را به دلیل مدرن بودن و سنتی بودن طراحی نمای خارجی دوست دارند. به دلیل سبک وزن بودن و نصب راحت این پنل ها، بعضی از صاحب خانه ها روش هایی را پیدا کردند که از این موارد ماندگار برای طراحی داخلی خانه هایشان استفاده کنند. از ورودی لابی تا حمام، پنل های فایبر سمنت می تواند به افزایش فضای داخلی کمک کنند. استفاده از پنل های دیواری معماری در حمام باعث ایجاد سبک صنعتی و مدرن می شود و تضاد مطلوبی را برای زمین های چوبی گرم ایجاد می کنند. بنابراین از فایبر سمنت هم برای نمای خارجی و هم داخلی استفاده می شود.

۵ آیا محافظت از نمای فایبر سمنت کار سختی است؟

این یکی دیگر از رازهای نادرست و غیرواقعی فایبر سمنت می باشد. استفاده از فایبر سمنت برای خانه ها در دهه اخیر رشد پیدا کرده است و آن به دلیل قدرت این نما و همچنین قابلیت آن در شرایط آب و هوایی می باشد. اما مزایا از این موارد هم بیشتر است: تمیز کردن این پنل ها کار راحتی است (می توان آن را با محلول آب و صابون شست)، می توان با شلنگ باغ آن را شست.

۶- آیا تمامی فایبر سمنت‌ها ظاهری یکسان دارند؟

در حالی که نمای بیرونی همسایه ها یکسان به نظر می رسند، نمای فایبر سمنت به صاحب خانه ها این شانس را می دهد تا ظاهر خود را بالا ببرند. پنل های فایبر سمنت رنگ و سبک های مختلف دارند و می تواند به عنوان نمای داخلی و خارجی استفاده شود.

قیمت فایبر سمنت برد کنامیت

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد کنامیت است.کنامیت این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل ، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته و یا به وب سایت konamit.com مراجعه نمایید. همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوه های رایگان مجموعه کنامیت بهره مند شوید ، کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز پاسخ گوی شما عزیزان هستند.