چگونه بازدید و تماس را بعد از درج آگهی رایگان فروش آپارتمان افزایش دهیم؟

انواع سرویسها وجود دارند که این امکان را به شما می‌دهد که حتی بدون هیچ هزینه ‌ای می توانید خدمات و یا املاکتان را آگهی و تبلیغ کرده و از این طریق آپارتمان و یا محصولاتتان را معرفی نمایید. اما نبایستی فراموش نمایید که آگهی و تبلیغات حتی از نوع رایگان آن نیز آسان نبوده و شما باید عوامل مختلفی را کنار یکدیگر بگذارید تا به مقصودتان دست یابید. تعداد سرویسهای مختلف تبلیغات اینترنتی بصورت رایگان روز به ‌روز در حال فزونی است و سبد انتخابی بیشتری را در برابرتان قرار میدهد. ولی آیا همه آنها برای درج آگهی و تبلیغ مناسبند؟ در پاسخ باید گفت بله اما به شرط اینکه در دسته بندی درستی قرار گرفته باشد. به طور مثال درج آگهی رایگان خانه ویلایی در قسمت پیش فروش آپارتمان صحیح نمی باشد. آگهی و تبلیغات جزو جدایی ناپذیر هر نوع از بازاریابی است. حال اگر عوامل تأثیر گذار در تبلیغاتی خوب و موفق، برای خدمات و یا کالا انجام دهیم، این خود همان تبلیغات و بازاریابی خوب و مناسب برای کسب سود فراوان است.

چگونه درج آگهی رایگان آپارتمان برای اجاره و خرید و فروش داشته باشیم؟

حال شما با ثبت ‌نام در سایت درج آگهی رایگان چانچو میتوانید اقدام به درج آگهی اینترنتی کنید. عموماً درج آگهی در صفحه ای بصورت عادی در آن وبسایت برای بازدید کنندگان به نمایش درآمده و قابل مشاهده است. بازدید کنندگان این نوع ‌سایتها به راحتی میتوانند از هر جا وارد شده و آگهی مورد نظرشان را ببینند. موتورهای جستجو یکی از مهمترین نقاط ورود بازدید کنندگان به این سایتها هستند. و یکی از مهمترین کسانی که میتوان آنان را جزو مشتریان بالقوه ‌حساب نمود، افرادی هستند که در موتورهای جستجو برای پیدا کردن خدمات و یا کالای مورد نظرشان در جستجو هستند. هیچگاه این افراد را دست کم نگیرید و از پتانسیل بسیار خوب موجود در این موتور‌های جستجو جهت جذب نمودن مخاطبانتان غافل نگردید.

مزایای درج آگهی در سایت چانچو

در چانچو به راحتی می توان با چند کلیک یک فروشگاه آنلاین برای کسب و کارهای مختلف با نام اختصاری ( نام برند ) برای کسب کار خود ایجاد کرد ، نتایج این فروشگاه:

  1. برندینگ محصول و کسب و کار
  2. دسته بندی کردن و نمایش دسته جمعی آگهی در قسمت فروشگاه

در چانچو می توان به همراه عکس از ارسال فیلم برای درج آگهی و معذفی محصول و کسب و کار استفاده کرد.

مزایای ارسال فیلم در چانچو ، باعث می شود که دیگر نیاز به درج توضیحات در آگهی نباشد.

راهنمای درج آگهی رایگان ملک اداری و تجاری در سایت برای فروش سریعتر

توضیحات برای هر ملک زیر 250 کلمه تنظیم شود. (بیش از آن خواننده را خسته می‌کند)

برای جذب خریداران به آگهی خود از یک سایت و صفحه جذاب جهت نمایش املاک باید استفاده شود.

باید دقت شود مطلب حاوی توصیف دفتر کاری باشد که خریدار به دنبال آن است. (خود را جای مشتری گذاشت)

کلمات توصیفی را فراتر از چیزی که ملک داراست به کار نبرد و همیشه به مخاطب آگهی خود احترام گذاشت.

ویژگی‌های منحصر به فرد و امکانات خانه را در توصیف خود برجسته کرد.

بهترین عبارت تبلیغی برای درج آگهی ملک در سایت های درج آگهی

با استفاده از کلمات مناسب در زمان نوشتن متن توصیف املاک و یا خانه مورد نظر می‌توان خریداران بیشتری را جذب کرد که منجر به افزایش ارزش خانه نیز خواهد شد.

لوکس:آگهی‌هایی که از این کلمه در متن توصیفی خود استفاده می‌کند معمولا بدون تخفیف و یا کمی بالاتر از قیمت پشنهادی خود معامله می‌کند. الیته در نظر داشت که این خانه‌ها  باید واقعا لوکس باشند نه اینکه صرفا در آگهی قید شود.

جذاب:تاثیر این عبارت کمتر از گزینه اول است اما طبق تحقیقات ما منجر به افزایش فروش خواهد شد. وقتی صحبت از یک منظره جذاب و یا یک دکوراسیون داخلی جذاب به میان آید حتما به آگهی دقت بیشتری خواهد شد.

برخی دیگر از این کلمات:ضد آب، تمام سنگ، تمام شیشه، چشم انداز، بازسازی شده، تعویض شده، رنگ آمیزی شده، به انتخاب مشتری، بی عیب و نقص و…

برای درج آگهی ملک قیمت بزاریم یا نه؟ کدام بهتره ؟

معمولا نوشتن قیمت ملک در ملک کار صحیحی نیست، زیرا یکی از فرصت‌های ایجاد سوال در ذهن مخاطب را از دست می‌دهید. با این کار زنگ‌ خور آگهی خودتان را کاهش می‌دهید. از طرفی شاید یک مشتری بودجه خرید ملک شما را با تخفیف داشته باشد ولی چون قیمت آگهی چاپ ‌شده را می‌بیند و با بودجه ‌اش مطابقت ندارد، با شما تماس نمی‌گیرد. اگر تماس می ‌گرفت شما می‌توانستید با مقداری تخفیف، او را برای بازدید دعوت کنید.