چند نمونه دراور به سبک ایتالیایی

چند نمونه دراور به سبک ایتالیایی : دراور به‌ عنوان یک عنصر ضروری و کاربردی در بسیاری از اتاق خواب‌ها وجود دارند . در انتخاب دراور چوبی مناسب باید به هارمونی طرح و رنگ آن با تخت خواب و اجزاء دیگر بسیار دقت کنید ، کشوهای ذخیره سازی و کمدهای درآور چوبی نیز در انتخاب آن بسیار مهم هستند . دراور موجب می‌شود لباس‌ها و وسایل مرتب قرار گیرند و از شلوغی اتاق شما می‌کاهد .

دیزاین منزل با طراحی و تولید دراور

دراور همانند کمد دیواری نامی کاملا  آشنا برای خانواده‌های ایرانی است به طوری که خرید دراور و ساخت دراور به یکی از ملزومات هر اتاق خوابی تبدیل شده است. چرا که یک دراور با داشتن ترکیبی از کشوها و کمدهایی کوچک‌ است که برای نگهداری بعضی وسایل  و لباس‌ها مورد استفاده قرارمی‌گیرد. در این پست انواع دراور به سبک ایتالیایی را می بینیم که برای ست کردن با هر رنگی مناسب می باشد .

چند نمونه دراور به سبک ایتالیایی

ساخت دراور

ساخت دراور چوبی یک مهارت کاملا تخصصی است. برای ساخت دراور باید طراح و متخصص با جدیدترین مدل دراور ، انواع دراور ، جنس چوب دراور و… آشنایی کامل داشته باشد.  در واقع می توان گفت که دراور چوبی در اکثر خانه ها وجود دارد و نوع طراحی دراور و مدل دراور به شدت روی ظاهر محیط تاثیر می گذارد . پس به هنگام خرید دراور چوبی و یا بهتر است بگوییم سفارش ساخت دراور چوبی دقت زیادی به خرج دهید و بهترین متخصص را برای ساخت دراور انتخاب کنید.

طراحی ، اجرا و ساخت انواع محصولات چوبی

مجموعه اسپرلوس دکور با سال ها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. برای سفارش و ساخت محصولاتی که در سایت می بینید، با ما تماس بگیرید.
یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.

شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :  ۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در  طراحی و ساخت  دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت  برای شما اجرا کند.
برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
همچنین در حال حاضر انواع تی وی ست ، میز ناهارخوری ، کتابخانه ، میز مدیریتی ، کمد و قفسه و تخت خواب در اسپرلوس دکور طراحی و ساخته می شود.