مهمترین قطعات سینی کابل که نیاز داریم؟

مهمترین قطعات سینی کابل که نیاز داریم؟ امروزه سینی های کابل گزینه خوبی برای سیمکشی و کابل کشی در پروژه های ساختمانی هستند. زیرا استفاده از این تجهیزات باعث جریان هوا در اطراف کابلها و سیمهای مورد استفاده در تاسیسات الکتریکی صنایع یا ساختمانها شده و احتمال آسیب را کاهش می دهد. همچنین ساختار سینی کابل به گونه ای است که در برابر رطوبت محیط مقاوم بوده و می توان از آنها در محیط های باز نیز استفاده کرد. اکنون ، برای استفاده بهتر از این تجهیزات ، لازم است از تجهیزات و اتصالات مختص خود سینی های کابل استفاده شود. تجهیزاتی که می تواند کمک خوبی برای کارگران ساختمانی باشد و مسیرهای طولانی و پر پیچ و خم را به راحتی انجام دهد. ما قصد داریم بیشتر شما را با این امکانات مفید و پرکاربرد آشنا کنیم ، پس با ما همراه باشید. برای اطلاع از قیمت سینی کابل می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

ما مهمترین و پرکاربردترین قطعات و اتصالات سینی های برق و کابل ها را به شما ارائه می دهیم

زانویی 45 و 90 درجه

زانویی 45 و 90 بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ، زیرا زانویی سینی کابل می توانند مسیر سینی کابل را 45 یا 90 درجه تغییر دهند. چرا این انحراف ضروری است؟ زیرا مسیر کابل ها و انواع سینی های الکتریکی باید به گونه ای اداره شود که علاوه بر مسیر کوتاه ، از برخورد اجسام تیز با تمام کابل ها و سیم های برق جلوگیری شود. و ممکن است پیچ های زیادی در مسیر سینی سیم برق وجود داشته باشد. بنابراین ، از آنجا که سینی های کابل بسیار محکم هستند ، نمی توانند در زاویه های مورد نظر خم شوند ، بنابراین باید از زانویی استفاده شود.

رابط سینی کابل

رابط ها می توانند ارتباطی بین دو سینی ایجاد کنند ، بنابراین به سینی کابل کمک می کنند تا در یک جهت خاص قرار بگیرد و آنها را برای مسافت های طولانی تر آماده می کند.

مهمترین قطعات سینی کابل که نیاز داریم؟

مهمترین قطعات سینی کابل که نیاز داریم؟

نردبان کابل و کاربرد آن

این تجهیزات برای عبور کابلها و کابلهایی به صورت عمودی و در محیط های با ارتفاع زیاد استفاده می شود. در داخل نردبان کابل مراحلی وجود دارد که می توان سیم ها و کابل ها را از طریق آنها عبور داده و کاملاً محکم کرد.

نردبان کابل

این تجهیزات برای عبور سیمها و کابلهایی به صورت عمودی و در محیط های با ارتفاع زیاد استفاده می شود. در داخل نردبان کابل مراحلی وجود دارد که می توان سیم ها و کابل ها را از طریق آنها عبور داده و کاملاً محکم کرد.

سه راهی و چهار راهی سینی کابل

این دستگاه ها همانطور که از اسمشان پیداست برای مسیرهای سه و چهار طرفه استفاده می شوند. مانند گوشه های یک ساختمان که در آن از یک جاده سه طرفه استفاده می شود یا مسیرهایی که به چندین روش مختلف با هم روبرو می شوند ، باید از سینی کابل عبور کرد.

ساپورت سینی کابل و کاربرد آن

تکیه گاه های سینی کابل یکی از رایج ترین لوازم جانبی سینی کابل است و بیشتر برای محافظت از سینی ها روی دیوار نصب می شود. تکیه گاه ها به دو نوع دیواری و سقفی تقسیم می شوند که هر دو در نوع ثابت و متحرک ساخته می شوند و وظیفه هر یک اتصال سینی کابل به دیوار یا سقف است.

تبدیل سینی های کابل و اهمیت استفاده از آن

بعضی اوقات به دلایلی ناگهان حجم کابلها و سیمها در سینی کابل افزایش می یابد که در چنین مواردی سینی کابل استفاده شده ظرفیت این حجم سیم و کابلهای برقی را ندارد و باید از یک سینی کابل با مقطع بزرگتر استفاده شود . نمایش دادن و این مسئولیت مبدل ها است که می تواند سینی های کابل را با مقاطع مختلف متصل کند.

پیچ و مهره های سینی کابل

به طور کلی ، برای اینکه بتوانید تمام اتصالات فوق را به مسیرهای اصلی سینی کابل متصل کنید ، باید از پیچ و مهره ، این تجهیزات پرکاربرد استفاده کنید. پیچ و مهره ها برای ایجاد ارتباط قوی بین انواع مختلف تجهیزات سینی کابل طراحی شده اند و می توانند در برابر انواع خوردگی و ضربه بسیار مقاوم باشند.

سینی های کابل می توانند نظم و یکپارچگی را در عبور سیم ها ایجاد کرده و از بسیاری از خطرات احتمالی در مسیر سیم ها جلوگیری کنند. همچنین ، استفاده از سینی های کابل یک راه حل امن و مقرون به صرفه است. با استفاده از لوازم جانبی و اتصالات آنها می توان از کلیه کابلها و سیمها در برابر آسیب محافظت کرد.