معرفی خط تولید بیسکوییت سخت / کراکر

یکی از خوراکی های محبوب در میان انواع بیسکوییت ها، در بین اقشار جامعه، بیسکوییت سخت / کراکر می باشد و به عنوان میان وعده صبح و عصر مصرف آن همراه با شیر توصیه می شود . در این مقاله از توس ماشین به معرفی خط تولید بیسکوییت سخت /  کراکر خواهیم پرداخت.

بیسکوییت سخت یا کراکر چیست؟

همانطور که می دانید بیسکوییت ها دارای طعم های مختلفی می باشند و برای تهیه آنها از مواد مختلفی استفاده می شود . بیسکوییت سخت /  کراکر ، نیز یک غذای پخته شده است که معمولا از آرد ساخته شده و طعم ها یا ادویه ها مانند نمک ، سبزیجات ، انواع دانه و یا پنیر ممکن است به خمیر اضافه شده و یا در انتهای فرآیند تولید ، روی آن ریخته شوند .

بیسکوییت سخت / کراکر می تواند به تنهایی خورده شود و یا با مواد غذایی دیگری مانند پنیر یا مربا و دیگر مواد غذایی نیز مصرف شود .

فرایند تولید بیسکوییت سخت / کراکر

خط تولید بیسکوییت سخت /  کراکر ، باتولید خمیر شروع می شود و پس از آن قالب گیری خمیر آغاز می شود .  سپس محصولات از طریق یک برش دهنده دوار به داخل یک تونل گرمایش مناسب با ترکیب اولیه ، انتقال می یابند .

تعداد مشعل های آون به زمان لازم برای پخت و محصول انتخاب شده توسط مشتری بستگی دارد .  فرآیند تولید بهینه را می توان با انتخاب تعداد مشعل های مناسب ، تضمین کرد .

از طریق یک نوار نقاله خنک کندده و یک استکر، محصولات به مرحله نهایی انتقال پیدا کرده و بقسته بندی می شوند .

اشاره ای به ماشین آلات مورد نیاز برای خط تولید بیسکوییت کراکر

  • میکسر با عملکرد بالا برای 50 دستورالعمل برای مخلوط کردن انواع مختلف خمیر
  • لایه ساز عمودی در انواع مختلف برای تولید انواع بیسکوییت سخت / کراکر
  • محل خرج لایه با ورقه های تا شده خمیری
  • غلطک های کالیبراسیون
  • تیغه برش چرخشی
  • تیغه دو تایی برش چرخشی
  • لایه برداری و برگشت خمیر
  • تونل گرمایش با گزینه های مختلف برای گرمایش (مستقیم ، غیر مستقیم، ترانس و ترکیبی از آن)

طیف گسترده ای از انواع بیسکوییت سخت /  کراکر را می توان با استفاده از این تجهیزات تولید کرد . امکان تجهیز کردن خط ، بسته به نوع محصول ، وجود دارد ، یک PLC اجازه می دهد تا پارامترهای تولید مربوط را مستقل از دستورالعمل ذخیره کرده و مقادیر لازم  را تنظیم کند.

راه اندازی خط تولید بیسکوییت کراکر

شرکت توس ماشین با نیاز شما مشتری گرامی مشاوره های لازم در راه اندازی خط تولید بیسکوییت سخت /  کراکر را ارائه می کند .  در زمینه راه اندازی خط تولید بیسکوییت سخت /  کراکر ما تامین کننده دستگاه های لازم هستیم .

قیمت خط تولید بیسکوییت کراکر

با توجه به نوسانات ارزی در بازار قیمت دستگاه Galaxy Multiple CSU12000 ثابت نمی باشد و دارای نوسان است. همچنین با توجه به ابعاد سفارشی شما و دیگر امکانات قیمت این دستگاه مشخص می شود . برای اطلاع بیشتر شما می توانید با متخصاصان فروش در این امر در شرکت توس ماشین ارتباط برقرار کنید.

شرکت ساخت انواع خط تولید بیسکوییت

شرکت توس ماشین متخصص و طراح ماشین آلات صنایع غذایی آردی از جمله  دستگاه میکسر 500Z کیلویی، کانوایر 101 ،  قالب نان،تولید کننده واگن حمل محصول می باشد، ما انواع مختلفی از قالب نان را طراحی و تولید کرده ایم،برای خرید و اطلاع از قیمت محصولات کافیست با ما تماس بگیرید.

09123194549