مجتمع تجاری مگامال تهران

مجتمع تجاری مگامال تهران از جدیدترین و البته بزرگترین مراکز خرید تهران است. آدرس مگامال، فاز دو شهرک اکباتان واقع در غرب تهران می‌باشد. واقع شده و جاذبه ها و امکانات بسیاری دارد، اما همچنان بسیاری از امکانات و مجموعه های رفاهی آن افتتاح نشده اند که در صورت تکمیل این مکان را به یکی از کامل ترین مجتمع های تجاری کشور تبدیل می‌کنند. مجتمع تجاری مگامال اکباتان ساختمانی 5 طبقه دارد که هم از لحاظ ایمنی و هم از لحاظ زیبایی، به صورتی کاملا مناسب طراحی شده و با مساحت تقریبی 20 هکتار بیش از 200 واحد تجاری را در خود جای داده است.

امکانات تفریحی مرکز خرید مگامال

یکی از امکانات تفریحی مرکز خرید مگامال شهربازی سرپوشیده آن است که مساحتی ۶ هزار متر مربعی دارد.

این شهربازی در طبقه سوم مجتمع تجاری مگامال اکباتان واقع شده و بسیاری از بازی های مکانیکی پیشرفته و مجهز، بازی های کامپیوتری و وسایل الکترونیکی ویژه کودکان و نوجوانان را در خود دارد.

مرکز خرید مگامال همچنین دارای پردیسی سینمایی با ۶ سالن مجزا است که گنجایش بسیار زیادی دارند و به اکران جدیدترین فیلم ها می پردازند.

سالن های سینمای این مجموعه، از بهترین سالن های سینمایی کشور به شمار میروند و امکانات منحصر به فرد و فضایی جذاب دارند.

برگزاری جشنواره های هنری با دعوت بازیگران سینما و برگزاری تئاتر، از عمده فعالیت های پردیس سینمایی مگامال تهران می باشند.

رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فود های بسیاری در مرکز خرید فعالیت دارند که با مدیریت بهینه، به ارائه انواع غذاهای ایرانی، فست فودهای سرد و گرم، انواع نوشیدنی های دلپذیر و با کیفیت می پردازند.

در طبقه دوم مرکز خرید مگامال رستورانی فوق العاده با فضایی به وسعت ۲۴۰۰ متر مربع واقع شده که تراسی بزرگ با چشم اندازی دیدنی دارد.

امکانات تفریحی مرکز خرید مگامال

معرفی مرکز خرید مگامال تهران

چندین رستوران بین المللی دیگر نیز در سایر طبقات این مرکز خرید وجود دارند که با توجه به تنوع غذایی ای که دارند، مشتریان بسیاری را جلب می کنند.

بازار فناوری یا آی تی نیز قسمتی دیگر از مجتمع تجاری مگامال تهران است که در زمینه محصولات صوتی و تصویری، تلفن هوشمند، لپ تاپ و قطعات کامپیوتر، بازی های کامپیوتری و دیگر لوازم دیجیتالی فعالیت می‌کند.

سایر امکانات مجتمع تجاری مگامال اکباتان از دیگر امکانات رفاهی مرکز خرید مگامال اکباتان می توان به پارکینگی طبقاتی با ظرفیت ۲۸۰۰ خودرو، فضاهای بازی برای کودکان، اینترنت وای فای، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، آسانسور و… اشاره کرد.

بولینگ مگا مال بولینگ مگا مال از جمله امکانات مگامال است که دارای ۱۲ لاین است به طوری که از ۴ لاین آن می‌توان به صورت خانوادگی یا برای تعداد بالاتر افراد استفاده کرد.

اماکن دیدنی اطراف پاساژ مگامال تهران یکی از نزدیکترین مکان های تفریحی به مرکز خرید مگامال اکباتان مجموعه دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس است که در حال حاضر به یکی از مکان های گردشگری پرطرفدار پایتخت تبدیل شده است .

جاذبه‌ های دیدنی اطراف مگامال

پس از گشت‌وگذار در مگامال اکباتان می‌توانید سری هم به دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس) بزنید که از مکان‌های تفریحی و جاذبه های گردشگری استان تهران در نزدیکی مگامال به شمار می‌رود.

دریاچه چیتگر: علاوه بر فضای خوب و لذت‌بخشی که در اطراف دریاچه مهیا شده و مکانی عالی برای پیک‌نیک محسوب می‌شود، امکانات تفریحی متعدد و بازی‌های هیجانی مانند سرسره سقوط آزاد، تونل وحشت، پیست کارتینگ و زیپ‌لاین، حکایت از گذراندن اوقاتی خوش در کنار دوستان و خانواده دارند. بام لند نیز در مجاورت دریاچه چیتگر قرار گرفته است که با انواع و اقسام مراکز خرید و رستوران و فودکورت، گزینه فوق‌العاده دیگری برای خرید و شکم‌گردی به شمار می‌رود.

پارک ارم: این شهربازی نیز از دیگر جاذبه‌های نزدیک به مگامال است که عنوان بزرگ‌ترین پارک تفریحی کشور را با خود یدک می‌کشد. سه شهربازی و یک باغ وحش در این مجموعه وجود دارد که می‌توانند اوقاتی سرشار از هیجان و لذت را برایتان به ارمغان آورند.

مجتمع تجاری مگامال تهران , دسترسی مجتمع تجاری مگامال تهران , خرید اینترنتی مگامال , دیدنی های تهران ,جاهای دیدنی تهران