فیلتر هوای خودرو قابل استفاده مجدد در مقابل یک بار مصرف

از فیلترهوا برای فیلترکردن هوایی که وارد موتور می شود در طی احتراق استفاده می‌شود و باعث می‌شود که موتور از گرد و خاک، زباله در امان باشد. هر لحظه، زمانی که فیلتر هوا مسدود می‌شود، نیاز است که آن را عوض کنید یا تمیز کنید. انجام بیش از حد این کار باعث می‌شود که سیلندرهای موتور هوایی که برای احتراق نیاز دارند را خفه کنند. یک فیلترهوای معیوب و آسیب دیده می تواند گرد و خاک جاده را وارد موتور کند و آسیب های شدید و خطرناکی را ایجاد کند. فیلترهای هوا می تواند از فوم، الیاف مصنوعی، پنبه، کاغذ و مواد دیگر ساخته شود.

زمانی که فیلتر مناسبی را انتخاب می‌کنید، قبل از اینکه جریان هوا را برای موتور محدود کنید، حداکثر ظرفیت نگه داری گرد و خاک را به خاطر داشته باشد. فیلتر همچنین باید به اندازه کافی کارآمد باشد تا بتواند از موتور شما محافظت کند، اما در همان لحظه اجازه دهید که هوای کافی وارد موتور شود.

فیلترهای هوای قابل استفاده مجدد

بسیاری از ما در خودروهایمان از فیلترهوای قابل استفاده مجدد یا قابل شستشو استفاده می‌کنیم. بسیاری از ما نمی‌دانیم که چطور و در چه زمانی می‌توانیم آن را تمیز کنیم. بسیاری از فیلترهای هوای قابل شست و شو باید تمیز شوند و هر ۵۰۰۰۰ مایل دوباره روغن کاری شوند که هر ۱۵۰۰۰ مایل کاغذ فیلتر هوا باید تعویض شود.

روش تمیز کردن فیلتر هوای ماشین قابل استفاده مجدد

تمیز کردن فیلتر هوا اصلا کار سختی نیست. زمانی که آن را از ماشین بیرون می‌آورید، چند ضربه به آن بزنید تا مواد سنگین از روی آن بریزد، سپس با استفاده از اسپری K&N، هر دو طرف فیلتر هوا را اسپری کنید. برای حدود ده دقیقه به خوبی آن را خیس کنید، مطمئن شوید که هیچ جای آن خشک نماند.
سپس با استفاده از شلنگ باغ و در صورتی که خانم شما اجازه می‌دهد درون سینک، ماده تمیز کننده فیلتر را بشویید. به فشار زیادی نیاز نیست، فقط با استفاده از آب این کار را انجام دهید. شاید نیاز باشد که دوباره با استفاده از تمیز کننده آن را اسپری کنید، و این موضوع به کثیفی فیلتر بستگی دارد.
زمانی که کاملا شسته شد، اجازه دهید که فیلتر هوا خودش خشک شود. مدتی زمان صرف می‌شود، بنابراین بهتر است که این کار در بعدازظهر انجام شود زمانی که کاری برای انجام دادن با خودرویتان ندارید. از قسمت بالای دنده فیلتر شروع کنید و از فیلتر روغن K&N استفاده کنید تا زمانی که برای کل دنده انجام دهید. دوباره به مدت ۲۰ دقیقه درون مواد غوطه ور کنید و سپس می توانید فیلتر را دوباره نصب کنید و برای ۵۰۰۰۰ مایل بعدی از آن استفاده کنید.

خرید دستگاه تولید فیلتر هوا

شرکت صنعت سگال تولید کننده و توزیع کننده ی انواع فیلتر هوای خودرو ،اقدام به فروش مستقیم و بدون واسطه دستگاه تولید فیلتر هوا نموده و از شما علاقه مندان به تولید محصولات فیلتر هوا دعوت به همکاری می نماید . مشاوره و بازدید از خط تولید دستگاه فیلتر هوا ، ارسال دستگاه به سراسر نقاط ایران به همراه آموزش نصب و راه اندازی از جمله خدماتی است که این شرکت ارائه می دهد.چند نوع فیلتر هوا در خودروها داریم؟

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی خط تولید فیلتر هوا با کارشناسان شرکت سگال فیلتر در تماس باشید و یا به وب سایت cegalfilter.com مراجعه نمایید و یا از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید.