فروشگاهتو با ویژگی های حرفه ای شروع کن

سایت فروشگاهی تو میتونید با قالب های حرفه ای سریعاً راه اندازی کنی، نیازی نیست که دنبال جزئیات فنی باشی، فقط متمرکز رو تولید و تأمین و فروش و پشتیبانی محصول و خدمات باش.

هر چیزی که برای داشتن یک فروشگاه قدرتمند نیاز دارید در اختیار شماست. یک فروشگاه اینترنتی موفق را در چند دقیقه افتتاح کنید. فقط ثبت نام کنید، محصولات خودتان را اضافه کنید، فروش را آغاز کنید و با استفاده از ابزارهای مارکتینگ اوژن، فروش خود را افزایش دهید.

چرا سایت‌ساز اوژن بهترین انتخاب برای ساخت وبسایت شماست؟

  • کار کردن با اوژن به سادگی درست کردن یک پازل است. با اوژن به تنهایی میتوانید یک وب سایت حرفه ای طراحی نمایید.
  • اوژن تنها سایت ساز فارسی با امکان شخصی سازی صفر تا صد ظاهر سایت است. حتی شما می توانید به سادگی یک ظاهر منحصر به فرد و جدید را طراحی نمایید.
  • اوژن به صورت کاملا بومی کدنویسی شده است و مانند دیگر سایت سازها وابسته به پلتفرم های آماده مانند وردپرس نیست که این موضوع باعث امنیت بالاتر، پکپارچه بودن سایت و پشتیبانی بهتر شده است.
  • اوژن تنها یک سایت ساز پیشرفته نیست. شما یک بسته کامل شامل هاست سریع، امنیت بالا، بهترین سئو و پشتیبانی حرفه‌ای دریافت خواهید کرد.
  • اوژن سریعترین سایت ساز ایرانی است. مطابق آمار اعلامی توسط الکسا و گوگل کنسول، سایت های ساخته شده با اوژن از 90% سایت های جهان، سریعتر است.
  • مطابق آمار وب سایت معتبر builtwith اوژن محبوب‌ترین سایت‌ساز ایرانی است.
آیا اوژن واقعا یک سایت ساز است یا وردپرس است؟

اوژن یک سایت ساز کامل است که صفر تا صد آن کد نویسی شده است. شما با کمک اوژن به راحتی میتوانید خودتان بدون نیاز به استخدام نیروی متخصص سایت دلخواه تان را بسازید. همچنین بر خلاف سیستم های رایگان مثل وردپرس شما مشکلات سرعت، امنیت و… را نخواهید داشت.

من دانش طراحی سایت را ندارم، آیا می توانم سایت بسازم؟

به راحتی. اوژن یک رابط کاربری ساده دارد که با استفاده از آن می توانید بدون کدنویسی یک سایت حرفه ای طراحی نمایید. در ویرایشگر قالب اوژن شما با چند کلیک می توانید، یک سایت با ظاهر دلخواهتان را طراحی نمایید.

آیا ساخت وب سایت با نرم افزار سایت ساز ساده است؟

بله. بر خلاف سایت‌ساز‌های رایگان مثل وردپرس، کار کردن با اوژن کاملا ساده است و نیاز به نیروی متخصص و دوره آموزشی ندارد. کار کردن با اوژن به سادگی نقاشی کشیدن است. به راحتی می توانید هر چیزی را که در صفحه می بینید به هر قسمت از صفحه ببرید، اندازه آن را تغییر دهید و رنگ بندی و ظاهر دلخواه برای آن تعریف نمایید و موارد جدید به صفحه اضافه نمایید.

تفاوت اوژن با سایت ساز های بر پایه وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم رایگان هست که به راحتی خودتان می توانید بدون هزینه اضافی آن را نصب نمایید ولی اوژن یک سیستم با کدنویسی اختصاصی هست که باعث بهبود سرعت، امنیت و عملکرد سایت شما می شود. متاسفانه برخی از سایت ساز های وردپرسی، امکانات رایگان وردپرس را برای شما محدود کرده اند به همین دلیل ما برای شما در آکادمی اوژن آموزش رایگان نصب وردپرس را قرار داده ایم تا شما بتوانید با هزینه و دردسر کمتر از این سیستم استفاده نمایید.

چطوری می توانم یک سایت با دامنه دلخواه خودم بسازم؟

در ابتدا شما یک دامین موقت از اوژن دریافت خواهید کرد اما پس از ارتقا سایت به سادگی می توانید دامین مورد نظر خودتان را به اوژن وصل نمایید. محدودیتی در تعداد دامین قابل اتصال به سایت نیست.

آیا امکان ساخت سایت چند زبانه با اوژن است؟

بله شما به سادگی می توانید صفحاتی با سربرگ و فوتر مستقل برای هر زبان اضافه نمایید و یک سایت چند زبانه داشته باشید. برای راهنمایی بیشتر میتوانید با پشتیبانی اوژن ارتباط برقرار نمایید.

آیا پشتیبانی اوژن، روزهای تعطیل هم فعال است؟

بله پشتیبانی اوژن همه روزه حتی روزهای تعطیل تا ۱۱ شب پاسخگوی شماست. برای دریافت پشتیبانی کافیست از چت آنلاین یا تلفن با کارشناسان اوژن ارتباط برقرار نمایید.

آیا برای استفاده از اوژن باید هاست هم خریداری نمایم؟

خیر. اوژن یک نرم افزار بر بستر ابری هست و شما نیاز به خرید هاست ندارید. با خرید اوژن شما هر چیزی که برای راه اندازی یک سایت نیاز دارید را خواهید داشت. هاست، دامین، پشتیبانی و نرم افزار طراحی وب سایت.