فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد نوین آراد

فایبر سمنت برد نوین آراد : صفحات پیش ساخته سیمانی هستند که از الیاف سلولزی و سیلیس برای افزایش خواص مکانیکی در ترکیب آنها استفاده شده است.الیاف سلولزی فایبر سمنت برد در این صفحات باعث افزایش مقاومت در برابر فشار و کشش و نیروهای جانبی می شود. این صفحات در اواخر دهه ۸۰ میلادی جایگزین صفحات سیمانی آزبستی شدند.

فایبر سمنت برد نوین آراد

اساس فایبر سمنت، صفحات سیمانی  مقاوم صد درصد در برابر باران و تغییرات شرایط جوی و مقاومت کامل در چرخه های متعدد ذوب و یخبندان می باشد که این مزایا به شرط اجرای صحیح ساختار و رعایت جزئیات نصب مورد نظر به راحتی قابل دستیابی است.

موارد کاربرد فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد یکی از بهترین و زیباترین پوشش های نما برای ساختمان های مختلف محسوب می شود.

این فناوری جزء فناوری های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی می باشد

به لحاظ خواص و ترکیبات ،سمنت برد ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب، هوا، می باشد که با استاندارهای جهانی تهیه شده است .

مزایا و موارد کاربرد صفحات سمنت برد به شرح ذیل می باشد :

_ اجرای سریع و اقتصادی بودن از جهت صرفه جویی در زمان اجرای پروژه

_ اجرای سقف کاذب , باربر طبقات ساختمان بدون نیاز به قالب بندی،شمع کوبی،آرماتوربندی،بتن ریزی با تامین سازه بندی صحیح آماده برای نصب بر روی تیرها و استفاده سریع

_ساخت نمایشگاه های موقت، کمپهای موقت و دائم، اورژانس ها و خانه های بهداشت، خانه های اسکان موقت،بازسازی مناطق آسیب دیده از بلایای طبیعی مثل زلزله و اسکان موقت آسیب دیدگان از بلایای طبیعی،بازسازی مناطق فرسوده شهرها و روستاها، احداث شهرکهای مسکونی جدید در طرح انبوه سازی، تجهیز کارگاه (موقت و دائم) پروژههای عمرانی

_فوق العاده سبک و حصول اطمینان از کیفیت سازه ایجاد شده

_سقف کاذب و کف ،دیوار ساختمان های بلند مرتبه و برج سازی ، احداث ساختمانهایی در نقاط دورافتاده مانند خانه های بهداشت، کمپ هلال احمر، پاسگاهها، انبارها یا ساختمانهای ستاد بحران حوادث غیر مترقبه.

_ سهولت دراجرای تاسیسات مکانیکی و برقی

فایبر سمنت برد

پانل های سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت بورد) در مقابل اشعه خورشید و همچنین شرایط سخت جوی (دمای بالا و بخصوص دمای زیر صفر) دوام بسیار بالایی دارند . همین امر باعث شده است که برای استفاده از آن در پوشش نمای ساختمان ، مانند محصولات مشابه از جمله سیستم درای وال، محدودیتی بوجود نیاید.

با توجه به مقاومت خمشی قابل توجه، پانل های سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت) دارای عملکردی بسیار عالی در نمای بیرونی و داخلی، دیوارهای داخلی و خارجی و پوشش سقف و کف ساختمان ها هستند.

قیمت فایبرسمنت برد بسته به نوع و ابعاد آن متفاوت می باشد.

شرکت های تولید کننده فایبرسمنت

نوین آراد از جمله شرکت های تولید کننده فایبرسمنت به شمار می رود ،اگر می خواهید فایبر سمنت برد مناسب وفایبر سمنت برد ایرانی را انتخاب نمایید و یا درباره تولید فایبر سمنت برد بیشتر بدانید به سایت نوین آراد مراجعه کنید.

فایبر سمنت ارزان

از نظر اقتصادی فایبرسمنت برد مقرون به صرفه تر از مصالح ساختمانی سنتی است هم از نظر هزینه و هم از نظر مقاومت و کیفیت .