طراحی سایت لوازم منزل

طراحی سایت لوازم منزل در 1 ساعت با طراحی اختصاصی : کاربران از همان ابتدای مشاهده وب سایت علاوه بر طراحی ساختار کلی و طراحی گرافیک وب سایت به منو و دسته بندی ها توجه می کنند و در طراحی سایت لوازم خانگی نیز به دلیل حجم گسترده لوازم خانگی مهم است که دسته بندی لوازم خانگی به صورت اصولی پیاده سازی شده باشد و به صورت کاملاً منطقی بتوان با استفاده از ماژول جستجو به وسیله مورد نظر دسترسی پیدا کرد و به راحتی اطلاعات مربوطه را مطالعه نمود. هر چه دسته بندی ها تفکیک شده تر باشد، طراحی سایت لوازم خانگی حرفه ای نشان می دهد و مخاطبان رضایت مندی بیشتری را از خود نشان می دهند. طراحی سایت لوازم منزل نیز متناسب با نیاز افراد جامعه برنامه نویسی شده است تا افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند به راحتی بتوانند خدمات و محصولات خود را در فضای پر مخاطب اینترنت ارائه دهند و فروشگاه ساز اوژن نیز شما را در این امر یاری می رساند تا در کوتاهترین زمان و با پشتیبانی 24 ساعته به اهداف سودآور خود برسید.

شما میتوانید از فروشگاه ساز اوژن به صورت رایگان استفاده کنید و همین طور میتوانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید . گروه نرم افزاری اوژن بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت می نماید. در حال حاضر با تمرکز بر روی فروشگاه ساز اینترنتی ، توانسته است محصولی با استاندارد بالا طراحی و تولید نماید.

برای مشاوره رایگان با شماره 09116367929  تماس بگیرید

با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راه‌اندازی کنید

وقتی مشتری قصد خرید یک محصول را دارد، فاکتور مقایسه برای او خیلی مهم است. او با بررسی مشخصات و ویژگی و قیمت محصولات و مقایسه چند محصول و برند باهم، کالای مورد نظر و مناسب را باتوجه به بودجه خود تهیه می‌کند. همانطور که می‌دانید تمام برندهای یک محصول در همه فروشگاه‌ها عرضه نمی‌شود پس به ناچار ، مشتری باید زمانی را در بازار صرف کند و به فروشگاه‌های مختلف برود تا برندها و قیمت‌ها و محصولات را ببیند.  برای شما به عنوان مدیر فروشگاه و یا فروشنده‌ها هم دادن مشاوره به مشتری تا محصول مورد نظر خود را پیدا کند، زمان‌بر خواهد بود و انرژی زیادی صرف توضیح و معرفی خصوصیات کالاهای مختلف خواهید کرد. خصوصا اگر مشتری سخت‌پسندی به فروشگاه شما رجوع کند.

اما با طراحی سایت لوازم خانگی این مشکل حل می‌شود. همه محصولات به همراه خصوصیات و ویژگی‌های منحصربه‌ فردشان و ترکیب‌ رنگ و قیمت در سایت وجود دارند. مشتری محصولات را در سایت مشاهده می‌کند و با صرف زمان کوتاهی محصول مورد نظرش را انتخاب کرده و ثبت سفارش می‌کند.

با طراحی سایت لوازم منزل 24 ساعته و 7 روز هفته بدون تعطیلی محصول بفروشید

از طرفی وقتی شما فروشگاه فیزیکی دارید، بازار مشتریان شما نهایتا به شهر شما محدود می‌شود. فرض کنید فروشگاه شما در تهران است و تنوع محصول بالا و باکیفیتی را در فروشگاه فیزیکی خود ارائه می‌دهید. آیا شخصی از مشهد یا تبریز می‌تواند ساعت 12 شب از فروشگاه شما محصولی خریداری کند؟ آیا مشتریان شما در تهران می‌توانند در ایام تعطیل از فروشگاه لوازم خانگی شما اقدام به خرید کالا کنند؟ احتمال جواب مثبت به این سوالات خیلی کم است. ولی با داشتن سایت در هر ساعتی از شبانه‌روز و هر مکانی از کشور در دسترس مشتری خود خواهید بود. در ضمن اگر مشتریانی از کشور همسایه هم دارید با چند زبانه کردن سایت خود امکان سرویس‌ دهی به کشورهای همسایه هم خواهید داشت

گسترش بازار فروش به کل ایران و کشورهای همسایه با طراحی سایت لوازم خانگی

مورد دیگر که بسیار حائز اهمیت است، گسترش بازار فروش شما است. دیگر مشتریان شما محدود به شهر نیستند بلکه تمام مردم ایران مشتری شما خواهند بود. اگر در کنار طراحی سایت، تولید محتوا را به صورت حرفه‌ای و تخصصی انجام دهید و در محتوای خود پاسخگوی تمام نیازهای مشتری باشید و سئو سایت فروشگاهی را هم در برنامه خود داشته باشید، فروش خوبی را برای بیزنس خود رقم خواهید زد.

امکانات فروشگاه ساز رایگان اوژن

امکان اتصال به درگاه پرداخت 

قابل استفاده برای کارت های عضو شتاب

امکان تعریف کد تخفیف یا تخفیف های زمان دار

امکان قرار دادن محصول تا بی نهایت

نقد و بررسی محصولات و سیستم نظردهی 

 قرار دادن انواع روش های حمل و ارسال محصولات

سیستم دسته بندی محصولات 

سامانه صدور فاکتور خرید آنلاین و چاپ آن

عضویت و ورود کاربران به سایت

نمایش محصولات ویژه و پرفروش ترین آن ها

ایجاد سیستم چند فروشندگی

معرفی محصولات مشابه و پیشنهاد به کاربران

چه محصولاتی را می توانیم در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی به فروش برسانیم؟

محصولات متنوع از قبیل لوازم صوتی و تصویری ( تلویزیون، سینمای خانگی، انواع گیرنده و پخش کننده، دوربین)،

کالای دیجیتال (گوشی موبایل، تبلت، کتابخوان، لپ تاپ، کامپیوتر، پرینتر و … را همراه با لوازم جانبی)

لوازم خانگی (یخچال فریزر ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، آبسرد کن، چرخ خیاطی، لوازم پخت و پز، لوازم برقی)

لوازم سرمایشی و گرمایشی (کولر گازی، هیتر، پنکه