سرعت سایت وردپرس را چطور بالا ببریم؟

سرعت سایت وردپرس  را چطور بالا ببریم؟  : اگر به دنبال افزایش سرعت سایت خود می باشید با ما همراه شوید؟یک سایت بسیار کند موجب ترک کاربران قبل از بارگذاری کامل آن می می شود،اگر خواهان ترافیک، بازدید کنندگان و درامد بیشتر از سایت می باشید، می بایست سرعت سایت خود را افزایش دهید.

سرعت سایت وردپرس  را چطور بالا ببریم؟

سرعت بارگذاری سایت برای کاربرانی که از مناطق جغرافیایی مختلف هستند  احتمالا متفاوت خواهد بود. پیشنهاد می دهیم  به تست سرعت سایت از مکان های جغرافیایی مختلف بپردازید.

کاربرد کش در سایت

فعال سازی کش در سایت یک فاکتور بسیار مهم دیگر در افزایش سرعت وب سایت وردپرسی می‌باشد. کش‌ها فایل‌های استاتیک ساخته شده از صفحات و مقالات شما هستند که در مرورگر کاربران ذخیره می‌شوند و باعث کاهش زمان لود وب سایت در دفعات بعدی ورود کاربران می‌ گردندآیا هاست خوب بر روی سرعت سایت وردپرس تاثیر دارد؟

یک هاست اشتراکی با کیفیت یا هاست اختصاصی موجب ارتقا عملکرد و کارایی سایت شما خواهد شد.با این حال منابع سرور در سایت های اشتراکی بین چندین سایت به اشتراک گذاشته می شود و در صورتی که همسایه های شما دارای ترافیک زیادی بوده و استفاده بالایی از منابع آن نمایند، سرعت سایت شما نیز احتمالا با کاهش رو به رو خواهد شد. در طراحی سایت از هاست خوب استفاده گردد.

کانون سورنا یکی از شرکت های با تجربه و فعال در این حوزه می باشد . کانون سورنا تضمین کننده افزایش فروش شما از طریق سئو و بهینه سازی وب سایت و تبلیغات هدفمند اینترنتی به وسیله ابزارهای جدید ایمیل مارکتینگ ، پیامک ، تبلیغات بنری در وب سایت ها ، تبلیغات در گوگل می باشد.

آیا بهینه سازی تصاویر تاثیری در افزایش سرعت دارد؟

تصویر ها موجب زنده تر بودن محتوای سایت شده و کاربران را به تعامل بیشتر با آن ترغیب می نماید.  این تصاویر تاثیر مثبتی نیز در سئو سایت خواهد داشت . وجود تصاویر موجب افزایش 80 درصدی در میزان خواندن مطالب می گردد.اما وجود تصاویر بهینه نشده به جای کمک کردن به محتوا، موجب آسیب زدن به آن می گردند. در حقیقیت تصاویر بهینه نشده یکی از مشکلات شایع و تاثیرگذار روی سرعت در اغلب سایت های است که توسط تازه کارها ساخته شده اند.

دیتابیس وردپرس را بهینه سازی کنید!

بعد از گذشت زمان در استفاده از یک قالب وردپرسی، ممکن است دیتابیس شما حاوی اطلاعات زیادی باشد که دیگر مورد نیاز واقع نگردد. برای افزایش بهره وری می توانید به بهینه سازی دیتابیس پرداخته و از شر اطلاعات غیر ضروری خلاص شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرکت سورنا با ما تماس بگیرید