راه اندازی فست فود

هزینه های راه اندازی رستوران و فست فود

امروزه صنعت غذایی فست فود و بیرون بر در دنیا ، گسترش یافته است.درک مشتریان فست فود دیگر فقط محدود به سرویس های پرسرعت نیست ، به جایش یک مفهوم دوگانه ایجاد شده ، شامل فست فودهای سنتی و غذاهای سریعی ای که بیشتر تاکید روی عطر و طعم وکیفیت غذاست.

افتتاح و راه اندازی رستوران ( راه اندازی فست فود ،غذای سریع ) یک رویای کارآفرینی محبوب است، اما واقعیت از یک رویا دورتر است.کسب و کار رستورانی می تواند خیلی سخت باشد .

به خاطر اینکه کسب و کار فست فود بسیار رقابتی است ، خیلی حیاتی است که حتما تحقیق کنید . با کسانی که قبلا این کار را انجام دادند صحبت کنید . اینکه بدانید چه چیزی جواب می دهد وچه چیزی جواب نمی دهد کمک می کند تا شما بازار هدفتان را تعریف کنید و این فرصت را بهتان می دهد که یک  طرح کسب و کار قوی برای جلو رفتن بسازید.

در استراتژیک جدید رستوران و فست فودها سعی می کنند بهترین طراحی دکور را طبق منطقه و غذاهایی که در آن رستوران سرو می گردد، اجرا کنند که آیتم های مختلفی از جمله فضای داخلی، نورپردازی مناسب ، نوع صندلی ها و نمای بیرونی رستوران ویا فست فود را دارد.

در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی، باید متراژ را در نظر گرفت و البته صدها فاکتور دیگری همچون هزینه، وضعیت تملک ملکی، وضعیت مکانی و سطح فرهنگی و … دارد.

فضای داخلی فست فود باید تا جایی که امکان دارد باعث آرامش مشتری شودو محیطی باشد که به ندرت از ذهن مشتری خارج شود.

تهیه و ارائه منو را باید با توجه به لوازم و تجهیزات فست فود و ذائقه منطقه آماده نمایید ،سپس باید یک آیین نامه انظباطی تدوین کنید و شرح وظایف پرسنل را نیز شرح دهید.

 بعد از انجام تمام مراحل راه اندازی فست فود ،باید تمام هزینه های راه اندازی فست فود را برآورد نمایید. در این برآورد می توانید از لیست تجهیزات فست فود و رستوران استفاده نمایید.

البته هزینه راه اندازی فست فود شامل مواردی چون اجاره یا خرید مکان، امتیازات و مجوزهای مربوطه ، تجهیزات و نیروی کار شرکت فست فود شاپ، آماده ارائه مشاوره به شما در خصوص تخمین هزینه های راه اندازی رستوران و فست فود میباشد.

راه اندازی آشپزخانه صنعتی :

آشپزخانه صنعتی به عنوان یک مکان جداگانه به تجهیزاتی مطابق با شرایط خاص خود نیازمند است.

در راه اندازی آشپزخانه های صنعتی ،تجهیزاتی باید انتخاب شود که مخصوص راه اندازی آشپزخانه صنعتی است و فرقی نمیکند که نو یا دست دوم باشند.

راه اندازی فست فود

در حالت کلی تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، به دسته های زیر تقسیم می گردند:

  • میز آماده سازی غذا
  • یخچال، فریزر و دستگاه یخ ساز
  • تجهیزات شستشوی ظرف ها
  • تجهیزات برقی برای پخت و پز، سرخ کردن
  • کابینت، طبقات و قفسه ها برای نگهداری ظروف و مواد
  • اشكال مختلفی از طراحی رستوران

میز کار آماده سازی در آشپزخانه صنعتی باید سطحی از جنس استیلس استیل داشته باشد و همچنين مجهز به کابینتی برای قراردادن تجهیزات پخت و پز باشد.

با قرار دادن میزها در چیدمان های مختلف کل پیکربندی آشپزخانه رستوران تغییر مي نمايد.توصیه ما این است که همواره در آغاز هر کاری با افراد کارشناس آن حوزه مشورت نمایید . این کار به پیشبرد بهتر رفتار هایتان منجر میشود .

فست فود شاپ، با همکاری متخصصان و کارشناسان خود در بخش طراحی و راه اندازی آشپزخانه های صنعتی رستوران و فست فود و کافی شاپ و هتل ها ، آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما می باشد.

این شرکت با تیم فعال و با انگیزه،کسب و کار خود را توسعه داده و قادر به گسترش روابط تجاری خود با شرکت ها و برند های معتبر دنیا می باشند. تهیه لوازم آشپزخانه صنعتی را به ما بسپارید.

www.fastfoodshop.ir

تلفن همراه :
٠٩١٢٣١٤١١٣٤

ایمیل :
info@fastfoodshop.ir