دی وی دی فیزیک (حرکت شناسی) کنکور ،تدریس استاد یحیوی

دی وی دی فیزیک (حرکت شناسی) کنکور ،تدریس استاد یحیوی: مجموعه‌ی آموزشی فیزیک سال چهارم دربردارنده‌ی نکات مهمی می‌باشد که به خاطر درجه اهمیتی که دارد هرساله تعداد سوالات زیادی را نیز در کنکور سراسری و آزاد به خود اختصاص می دهد. دی وی دی فیزیک (حرکت شناسی) کنکور ،تدریس استاد یحیوی، شامل ۱۶ دی وی دی آموزشی است که توسط موسسه آموزشی وقت دانش تولید و منتشر شده است.دانش آموزان عزیزی که می خواهند پیشرفت چشمگیری در درس فیزیک داشته باشند می توانند از این بسته آموزشی در جهت رسیدن به هدف خود استفاده نمایند.

استاد یحیوی   با تدریسی عالی و بیانی روان دانش آموزان عزیز را با مباحث حرکت شناسی  آشنا می گرداند.دانش آموزانی که به دنبال فراگیری هرچه بیشتر در زمینه فیزیک خصوصا این مباحث هستند می توانند بسته آموزشی معرفی شده را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. سرفصل های مجموعه‌ دی وی دی فیزیک (حرکت شناسی) کنکور ،تدریس استاد یحیوی  شامل موارد زیر است:

DVD1تا ۸ مطالب مربوط به محورها، نمودارهای حرکت شناسی، حرکت و سرعت نسبی را به همراه حل تست شامل می شود.

DVD9تا ۱۱ به تعریف و ارائه نکات مربوط به حرکت آزاد  به همراه حل تست اختصاص یافته است.

DVDهای ۱۲ تا ۱۴ بردارها و تجزیه برداری را با بیانی ساده و فابل فهم برای دانش آموزان تشریح می نماید. و برای تثبیت بیشتر موضوع به حل تست نیز می پردازد.

DVDهای ۱۵ و ۱۶ نیز توضیحات جامع و کاملی در مورد حرکت دوبعدی به همراه تست را شامل می شود.

DVD 1 : <<< محور Xها محور ها
DVD 2 : <<< حل تست
DVD 3 : <<< حل تست
DVD 4 : <<< بررسی نمودار های حرکت شناسی
DVD 5 : <<< حل تست
DVD 6 : <<< حل تست
DVD 7 : <<< حل تست
DVD 8 : <<< حرکت و سرعت نسبی
DVD 9 : <<< (محورyها) حل تست-تعریف حرکت آزاد
DVD 10 : <<< حل تست
DVD 11 : <<< حل تست
DVD 12 : <<< بردار بردارها
DVD 13 : <<< حل تست
DVD 14 : <<< تجزیه برداری
DVD 15 : <<< دو بعدی دوبعدی
DVD 16 : <<< حل تست

دانش آموزان عزیزی که می خواهند به درک ساده و روشنی نسبت به موضوع حرکت شناسی دست یابند و این مبحث مهم فیزیک در دوره متوسطه را به طور کامل و جامع فرا گیرند می توانند از این بسته آموزشی فیزیک کنکور در جهت رسیدن به هدف خود استفاده نمایند.

امیدواریم دانش آموزان عزیز وکنکوری ها از این بسته آموزشی فیزیک کنکور نهایت استفاده را ببرند.موسسه آموزشی وقت دانش در زمینه کنکور فعالیت می نماید و نمایندگی رسمی موسسه کنکور ونوس می باشد.کارشناسان وقت دانش از طریق مشاوره های تخصصی می توانند به شما در برنامه ریزی کنکوری، کمک کنند. بهترین دی وی دی های فیزیک کنکور را از موسسه وقت دانش تهیه کنید.