درب اتوماتیک شیشه ای

شرکت شرکت هوشمند دُر با تکیه بر توانایی ، مطالعات و بررسی های مختلف ، بهره گیری از تجربیات و شناخت کافی از صنعت درب اتوماتیک ، جک پارکینگی ، کرکره برقی اقدام به ارائه محصولات خود نموده است که در نوع خود جزء بهترین و با کیفیت ترین و شناخته شده ترین اتوماسیون درب اتوماتیک می باشد.

دارا بودن معتبر ترین استانداردهای بین المللی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات متضمن کیفیت بالای آنها است.

اولین فکری که به ذهن خریدار یا مصرف کننده در مورد کرکره برقی مغازه میرسد امنیت کرکره برقی می باشد ، بعد از امنیت مغازه می توان به انتخاب موتور مناسب برای کرکره و به طرح و مدل تیغه کرکره برقی یا جلوه و رنگ کرکره پرداخت .
شرکت هوشمند دُر ‌هم در زمینه تولید تیغه کرکره برقی مغازه و هم نصب کرکره مغازه فعالیت دارد به همین دلیل توانسته پلی میان امنیت مغازه و زیبایی آن بزند. با تولید تیغه Aksoll که از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید و به دست مشتریان عزیز می رسد .

فاکتور هایی که در کرکره مغازه حائز اهمیت است

تیغه ۸۰ الومینیوم دو پل Aksoll مناسب برای انواع مغازه . با وزن استاندارد و با استقامت بالا و نصب تا عرض ۷/۵۰ ، تیغه ۸۰ Aksoll به دلیل مصرف در تمام مقاطع مانند مغازه ، پارکینگ ، انباری ، انواع سوله صنعتی و … پر فروش ترین تیغه در صنعت کرکره و درب های اتوماتیک می باشد ..
تیغه ۱۰۰ الومینیوم دو پل Aksoll مناسب برای تمام درب ها ، تیغه پیشنهادی برای کرکره های بزرگ ، مشتریان سخت پسند و مغازه هایی که میزان امنیت برای انها مهم می باشد . نصب تیغه تا عرض ۱۳ متر ،
تیغه ۱۰۰ Aksoll باوزن سنگین ، قلاب قوی ، اچ بالا ( سختی تیغه ) ، استفاده بیلت های فابریک در تولید ، رنگ کوره ای الکترو استاتیک گزینه مناسبی برای درب های بزرگ است .
تیغه غضروف دار ۸۰ ترکیبی از تیغه ۸۰ + تیغه ۳۰ می باشد . در رنگ بندی مختلف .
تیغه غضروف دار ۱۰۰ ترکیبی از تیغه ۱۰۰ + تیغه ۳۰ می باشد . در رنگ بندی مختلف .

برقی کردن کرکره معمولی یا کرکره های سنتی

برای برقی کردن کرکره معمولی می توان از انواع موتور های{{{ توبلار ، ساید ، سانترال }}}استفاده نمود ‌که بهترین گزینه را متخصصین نصب ما در محل به مشتریان عزیز داده خواهد شد .
شرکت هوشمند در به دلیل در خدمت داشتن چند اکیب مجهز و با تجربه در زمان حد اکثر تا ۲ ساعت کرکره معمولی شما برقی و ریموت دار خواهد کرد.

مزایای نصب کرکره برقی پارکینگی

اولین دلیل برای خرید کرکره برقی امنیت بالای آن است. بخصوص امروزه که بسیاری از مردم در داخل منزل خود ثروت و پول نقد و طلا و… را انباشت نموده اند.

مورد دیگری که باید در خرید کرکره برقی به آن توجه داشته باشیم میزان خرابی و نیاز به گارانتی در کرکره برقی می باشد.

یکی از موادی که در نصب کرکره برقی مورد نظر است علاوه بر جنبه امنیتی و ضد سرقت بودن آن ، جنبه رفاهی و آرامش آن است.

درب اتوماتیک كشویی

این درب ها یكی از ساده ترین و پر مصرفترین نوع درب های اتوماتیک نفر رو می باشند كه به علت حركت خطی و حداقل نیاز به فضا موجب استفاده بهینه از فضای موجود فروشگاه ها و اماكن عمومی می گردند.در بیشتر ورودی ها این درب ها معمولاً به صورت دولنگه ثابت و دو لنگه متحرك قابل اجرا می باشند ولی در صورت نیاز می توان به صورت یك لنگه ثابت و یك لنگه متحرك و یا دو لنگه محرك بدون لنگه ثابت و تك لنگه متحرك بدون لنگه ثابت اجرا نمود.كه دو نمونه آخر بیشتر در مكانهایی كه امكان حركت درب ها بر روی دیوار امكان پذیر باشد قابل ارائه می باشند.با این سیستم میتوان ورودی هایی تا عرض دو متر و ارتفاع ۲٫۵متر بازشوی مفید ایجاد نمود. در این دربهادر بیشتر مواقع از شیشه های ۱۰ میلیمتری سكوریت شده استفاده می گردد ولی در صورت نیاز امكان به كارگیری از شیشه های دوجداره تا ۲۰ میلیمتر نیز امكانپذیر می باشد.