خرید برنج شمال مستقیم از کارخانه شالیکوبی

برای اینکه برنج مرغوبی را خریداری کنید باید از مراکز معتبر باشد تا سرتان کلاه نرود. شالیکوبی دولتی آبادی با نام تجاری ایران رایس میل ، یک کارخانه تمام اتوماتیک با بروزترین تجهیزات در شهر علی آباد کتول استان گلستان واقع شده است. شما می توانید خرید برنج خود را به صورت خرد و عمده از این کارخانه با خیال راحت انجام دهید. در صورت تمایل امکان ارسال نمونه برنج برای شما وجود دارد. از بهترین برنج شمال می توان به برنج طارم دم سیاه ، برنج هاشمی و برنج فجر نام برد. برای خرید برنج شمال به آدرس سایت http://iranricemill.com/ مراجعه کنید.

بهترین برنج شمال چه نشانه هایی دارد؟

بهترین نوع برنج شمال، برنجی با دانه های یکسان و یک رنگ می باشد. برنج شمال عطر و بوی مطبوعی دارد و از این رو می توان آن را به آسانی تشخیص داد. خوش پخت بودن برنج شمال ، از دیگر ویژگی های آن است.

خرید برنج ایرانی و مرغوب چگونه امکان پذیر است؟

اگر شما برنج را مستقیم و بدون واسطه مستقیم از کارخانه خریداری کنید ، بسیار بسیار ارزن تر برای شما تمام خواهد شد. کارخانه شالیکوبی دولت آبادی بهترین برنج شمال را از مزارع گیلان ، مازنداران و گلستان برای شما تهیه و آماده ارسال می کند.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین برند برنج ایرانی

برای خرید برنج مناسب بهتر است که به ویژگی های مختلفی از آن توجه شود که این ویژگی ها شامل:

  1. برنج هایی که دانه های خشک و سفت تر دارند بهتر هستند.
  2. برنج کهنه تر به عبارتی برنجی که زمان زیادی از برداشت آن گذشته کیفیت بهتری دارد.
  3. برنج خوب و مرغوب به رنگ بلوری مات و عاج مانند دیده می شود.
  4. برنج باکیفیت نباید بوی کهنگی بدهد و یا کپک زده نباشد.
  5. به هر میزان دانه های برنج یکدست و هم اندازه باشند نشان از مرغوب بودن برنج است.
  6. می توان برنج را امتحان کرد و اگر دانه برنج به سختی با دندان خرد شود و سفت باشد نشان دهنده خوب بودن برنج می باشد.
  7. روش نگهداری برنج به شیوه ای صحیح به دور از نم و رطوبت و هوای خنک همین طور افزودن سیر و کمی نمک سبب ماندگاری بهتر و حفظ کیفیت آن می شود
  8. با استفاده از روش ها کردن و دمیدن بخار دهان به مقداری از برنج که در مشت خود می گیرید می توانید عطر و بوی مناسب آن را امتحان کنید.

فروشگاه مطمئن برای خرید برنج شمال و برنج ایرانی

شاید تشخیص برنج با کیفیت کمی شکل به نظر برسد. یکی از بهترین راه ها برای خریدی مطمئن، شناسایی و مراجعه به فروشگاه های معتبر برای خرید برنج شمال می باشد. برای خرید برنج ایرانی، می توان به سایت ایران رایس میل  مراجعه کرد و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان با کیفیت بالا دریافت نمود.

معتبرترین فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی

در ایران فروشگاه های مختلفی به صورت اینترنتی و غیر اینترنتی به فروش برنج می پردازند. برنج ایرانی با کیفیت بالا را می توان از طریق معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران رایس میل ( شالیکوبی دولت آبادی ) تهیه و خریداری کرد. فروشگاه اینترنتی برنج دولت آبادی ، یک فروشگاه اینترنتی برنج معتبر، با دارا بودن انواع برنج ایرانی، برنج قهوه ای و دیگر محصولات وابسته به برنج یکی از فروشگاه های معتبر در کشور می باشد و به فروش برنج با کیفیت ایرانی در انواع بسته بندی ها در مقدار های مختلف می پردازد.

خوشمزه ترین برنج دنیا

برنج باسماتی این برنج دانه‌ هایی بلند دارد که در هند و پاکستان رشد می‌کند. این نوع برنج که عطر بسیار زیادی دارد طی یک فرایند کهنه شدن خوشبوتر نیز می‌شود. بله، بعد از درو شدن حدود یک سال انبار می‌شود. سرو کردن آن همراه با ادویه کاری بسیار این برنج را خوشمزه می‌کند، زیرا عطر طبیعی برنج را چند برابر می‌کند. همچنین می‌توانید از سبزیجات و ادویه‌جات گرم مورد علاقه‌تان نیز در این برنج استفاده کنید. به دلیل شباهت این برنج به برنج شمال ایران ، باعث فروش چند برابری برنج شمال ایران در سایت های فروش جهانی مثل آمازون شده است.

قیمت برنج شمال

قیمت برنج شمال معمولا از برنج های خارجی بالاتر است که از دلایل آن می توان به تولید کمتر این محصول و تقاضای بالا برای آن در بازار اشاره کرد. اختصاص ارز دولتی برای تنظیم بازار برنج و اهتمام دولت به واردات برنج خارجی نیز از دلایل مهم بالا بودن قیمت برنج شمال در برابر برنج خارجی است. قیمت برنج در شمال کشور بر اساس فاکتور هایی مانند میزان تولید سالانه و تقاضای بازار مشخص می شود. برای دستیابی به بهترین قیمت برنج شمال می توانید از فروشندگان مستقیم برنج در بازار باسکول استفاده کنید و بدون واسطه و مستقیم از تولیدکنندگان برنج خریداری کنید. قیمت برنج شمال بر اساس میزان کیفیت و عطر بوی آن کاملا تفاوت دارد. میزان عطر قبل و بعد از پخت را یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت برنج می دانند. برنج کشت اول و دوم نیز بر اساس میران عطر آن ها تقسیم بندی می کنند که بر روی قیمت تاثیر زیادی دارد.