بهترین دستگاه ذغال

امروزه با توجه به این نکته که تولید زغال یکی از پر سودآورترین مشاغل می باشد بسیاری از افراد علاقه مند به راه اندازی خط تولید زغال شده اند. توصیه کارشناسان ما به این دست از افراد این است که قبل راه اندازی خط تولید و انجام کارا حتما آموزش های لازم برای تولید زغال ببینید و از فوت و فن این حرفه سر دربیاورید زیرا تولید زغال فقط تهیه مواد اولیه و خرید دستگاه ذغال و اجاره کوره و مکان ناسب نمی باشد باید فوت کوزه گری در پخت بریکت زغال را نیز بلد باشید که اگر غیر از این باشد تمامی زحمات شما به هدر می رود و سرمایه شما با سود همراه نمی باشد که هیچ متحمل ضرر نیز می شوید. با توجه به اهمیت راه اندازی خط تولید زغال و وجود تنوع در دستگاه ذغال مانند اکسترودر و … در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا به بیان قیمت دستگاه تولید زغال بپردازیم. تانتهای مقاله همراه ما باشید:

خرید دستگاه ذغال

خرید دستگاه تولید زغال نیازمند داشتن اطلاعات و آگاهی از انواع محصولات و میزان بازدهی و بازخورد محصول و همچنین سرعت خط تولید و میزان سود و شرایط آب و هوایی دارد به همین جهت نیاز به یک مشاوره جهت خرید کاری ضروری می باشد و تا زمانی که از شخص متخصص مشاوره و راهنمایی نگرفته اید بهتر است که اقدام دیگری نداشته باشید.

مواد دور ریختنی پس از بازیافت و جمع آوری نیازمند مراحل تکمیل شدن هستند. که در دستگاه ذغال فشرده تولید میشود. این مواد را داخل سوله ی مرتبط به تولید زغال میبرند و در آن جا مراحل پخت را انجام میدهند. مواد در خرد کن آسیاب میشوند و بعد از طی مراحلی به کوره ی پخت میروند.

کوره ی پخت مرحله ی نهایی برای تهیه ی زغال فشرده یا چینی است و به دو نوع صنعتی و سنتی تقسیم میشود. در این مرحله زغال ها بعد از خرد شدن و فشرده شدن به آن جا می روند و مراحل پخت انجام میشود و در نهایت زغال به وجود می آید.

قیمت دستگاه تولید زغال

قیمت دستگاه تولید زغال

مشخصات دستگاه  تولید زغال

  • دستگاه سرند ۲ اسب
  • مشعل گازی/ گازوییلی
  • لوله ی سینوسی خشک کن
  • مکنده ی توریبنی ۷/۵ اسب
  • سیلکون گریز از مکان
  • خرد کن چکشی ۵/۵ اسب
  • اکسترودر ۳۰ اسب
  • خفه کن ۴ عدد
  • پالت ۴ عدد
  • ماردون و سرسیلندر ۱ عدد از اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه تولید زغال می باشند.

راه اندازی خط تولید زغال

خط تولید زغال فشرده ، در دسته بندی ماشین آلات، جزو کوره های تولید زغال قرار می­گیرد. مواد اولیه آن ضایعات خاک اره می­باشد که برای ساخت زغال فشرده از آن استفاده میشود. زغال چوب، از کربن خالص به نام char، ساخته شده که توسط پختن چوب در یک محیط با اکسیژن کم و در یک روند طولانی که می­تواند روزها طول بکشد، انجام می­گیرد. در طی این پروسه، سوختن ترکیبات فراری مانند آب، متان، و هیدروژن صورت گرفته و کربن خالص باقی می ماند.

زغال فشرده (یا بریکت) یک بلوک فشرده از گرد و غبار زغال سنگ یا سایر مواد زیستی توده ه­ای قابل احتراق مانند زغال چوب، خاک اره، تراشه چوب و زغال سنگ نارس می­باشد. بریکت اصطلاحی از زبان فرانسوی است و گویای این نکته است که زغال فشرده شباهت ظاهری با آجر دارد.

زغال فشرده که از خاک اره درست شده، به دلیل ماندگاری بالای آن و نوع احتراق خوبی که دارد بیشتر در کبابی ها و رستوران ها و قهوه خانه ها و مصارف خانگی استفاده میگردد. البته به عنوان سوخت حرارتی نیز در تعدادی از کارخانه ها استفاده میشود . درخط تولید زغال فشرده از ضایعات مواد طبیعی استفاده میشود و به نوعی، بازیافت این مواد دورریخته شده، به موادی با ارزش اقتصادی بیشتر تبدیل می­شود.

تولید زغال سنتی یا تولید زغال صنعتی ؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه  تولید زغال، تمامی روش های سنتی جای خود را به روش های مکانیزه و صنعتی داده اند. استفاده از دستگاه کوره صنعتی زغال نسبت به دستگاه کوره زغال سنتی بسیار آسان تر است و کیفیت بالاتری هم دارد. همچنین زمان پخت آن نیز بسیار کوتاه تر است .

قیمت دستگاه تولید زغال

با توجه به نوسانات ارز در بازار و همچنین مدل های مختلف دستگاه های تولید زغال قیمت های آن نیز متغیر می باشد و با توجه به سایز و قدرت و توانایی دستگاه و برند آن قیمت آننیز متفاوت م یابشد. قبل از خرید دستگاه تولید زغال حتما با افراد با تجربه مشورت کنید و اطلاعات به دست آورید برا اطلاع دقیق از قیمت دستگاه تولید زغال میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. بطور کلی می توانیم بگوییم که قیمت دستگاه تولید زغال از ۹۵ میلیون به بالا متغیر می باشد و بستگی به انتخاب شما ونوع دستگاهتان دارد.