آینده ارز شیبا اینو

شیبا یک آزمایش در جهت ایجاد جامعه خودجوش غیرمتمرکز است. توکن شیبا اینو اولین توکن شرکت سازنده است و کاربران می توانند میلیاردها یا حتی تریلیون ها از آن را در اختیار داشته باشند. ارزش این توکن ERC-20، با نام مستعار قاتل دوج کوین، می تواند زیر یک پنی باقی بماند و همچنان در مدت زمان کوتاهی (به طور نسبی) از دوج کوین پیشی بگیرد. توکن شیبا که در سراسر جهان محبوب است و در حال حاضر هزاران درصد رشد داشته است، اولین توکن ارز دیجیتالی است که در صرافی غیرمتمرکز ما ShibaSwap، لیست شده است.

شیبا اینو 50٪ از کل عرضه Uniswap را مسدود کرده است و کلیدها را دور انداخته است

50٪ باقیمانده توسط ویتالیک بوترین سوزانده شد و شیبا اولین پروژه ای بود که این مسیر را دنبال کرد ، بنابراین همه مجبورند در بازار آزاد خرید کنند، تا اطمینان حاصل شود که توزیع عادلانه و کاملی وجود دارد که در طی آن برنامه نویسان، توکن تیمی در اختیار ندارند تا با استفاده از آن بتوانند در این اجتماع دستکاری کنند.

خرید ارز شیبا اینو

برای خرید ارز شیبا اینو، می توانید به راحتی وارد حساب کاربری خود در صرافی ارز دیجیتال موربیت شوید، مقدار SHIB که مدنظرتان است را انتخاب کنید و سپس فرآیند خرید شیبا اینو را انجام دهید. پس از اینکه مراحل خرید به طور کامل به پایان رسید، صرافی ارز دیجیتال موربیت در کمترین زمان ممکن مقدار خریداری شده را به کیف پول انتقال می دهد.استخراج اتریوم نیز از مواردی است که در شیبا به شما کمک میکند

فروش ارز شیبا اینو

یکی دیگر از راه هایی که شما دارید، فروش ارز شیبا به صرافی ارز دیجیتال موربیت می باشد و می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، مقدار SHIB مدنظرتان را که قصد دارید تا بفروشید را وارد کنید و در ازای فروش آن، ریال دریافت کنید.

سؤالات متداول

آیا امکان خرید و فروش شیبا اینو در صرافی ارز دیجیتال موربیت فراهم شده است؟

بله شما می توانید به راحتی هر میزان شیبا اینو که مدنظرتان است را از صرافی ارز دیجیتال موربیت خریداری کنید

خرید و فروش رمز ارز شیبا اینو چقدر طول می کشد؟

به طور معمول، در صرافی ارز دیجیتال موربیت  ، در سریع ترین زمان ممکن میزان خریداری شده شما واریز می شود.

نگهداری شیبا اینو در کیف پول به چه صورت است؟

پس از خرید شیبا اینو می توانید میزان SHIB خریداری شده را در کیف پول شخصی خود نگهداری کنید.

علاوه بر شیبا اینو چه ارز های دیگری می توان از صرافی ارز دیجیتال موربیت خریداری کرد؟

صرافی ارز دیجیتال موربیت ، در حال حاضر بیش از 400 رمز ارز را پشتیبانی می کند و شما می توانید خریداری کنید.

صرافی‌های شیبا اینو

یونی سواپ (Uniswap): راه اندازی این صرافی از تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ صورت گرفته است. این صرافی بسیار مناسب مبادله توکن های مبتنی بر استاندارد ERC-۲۰ است.

گیت (Gate.io): این صرافی در کشور چین راه اندازی شده است و در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شده است. صرافی Gate.io خدمات زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد و یکی از آنها معاملات مارجین است.

بیلکسی ( Bilaxy): این صرافی ادعا می‌کند که از بیش از ۸۰ کشور در سراسر جهان کاربر دارد. این صرافی طیف گسترده‌ای از خدمات را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هات بیت (Hotbit): صرافی هات بیت در ژانویه ۲۰۱۸ تأسیس شد و از رمز ارزهای بسیاری پشتیبانی می‌کند.

پیش‌بینی آینده شیبا اینو

پیش‌بینی آینده ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba) توسط وب‌ سایت تریدینگ بیستس (TradingBeasts) و وب‌سایت ولت اینوستور (Wallet Investor)

تریدینگ بیستس و ولت اینوستور پیش‌بینی‌های خود را بر اساس داده‌های تاریخی انجام می‌دهند، انتظار دارند قیمت توکن شیبا اینو رشد کند. بر اساس نظریه این سایت‌های تجزیه و تحلیل، شیبا سرمایه‌گذاری خوبی است. با توجه به داده‌های فعلی در مورد شیبا اینو، قیمت آن را تا پایان سال ۲۰۲۱ حدود ۰.۰۰۰۰۱۰۲ می‌دانستند که البته شیبا فراتر ظاهر شد و در صرافی‌ها تا قیمت ۰.۰۰۰۰۳۵۲۸ نیز معامله شد. طبق پیش‌بینی سرمایه‌گذاران وب‌سایت ولت اینوستور، قیمت شیبا اینو در حال افزایش است.

پیش‌بینی آینده ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba) توسط وب‌سایت لانک فورکست (Longforecast)

پیش‌بینی وب‌سایت لانک فورکست نشان می‌دهد که بدون شک قیمت این توکن افزایش می‌یابد. از زمان راه‌اندازی، این ارز دیجیتال دارای نوسانات طبیعی قیمت است. طی پنج سال، لانک فورکست پیش‌بینی می‌کند که این توکن با ۵۵۵٪ افزایش به ۰.۰۰۰۰۴۰۹۴ دلار برسد. بنابراین، شیبا یک ارز خوب برای سرمایه گذاران بلند مدت است.